mandag den 12. august 2013

Mange bolde i luften ... og nr. 36

Måske blev jeg lidt overivrig, da jeg lavede min liste.

Min søster har også lavet en liste. Hun har 45 ting på sin, og den tæller til hendes 45 års fødselsdag. Listen er ren globetrotter iblandet desserter og hobbyprojekter.

Min hælder mere i retning af storslået forretningskvinde, der skal i form.

Blandt andet skal denne her storslåede forretningskvinde starte et par virksomheder, så jeg har brugt aftenen på at kigge på fonte til min ene virksomhed.

Og jeg har fundet den helt rigtige.


Begge taget herfra
Det er nu ikke helt rigtigt, når jeg siger, at jeg har fundet den. Det er sådan, den skal se ud, jo tak.

Men fonten har jeg ikke fundet. Det er vist håndtegnet.

Så er det meget godt, at nummer 36 på min liste er, at jeg skal lære at skrive rigtigt "fancy" - i mangel af bedre ord.

Det kan vel ikke være så svært, vel?

*suk*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar